Vanliga frågor
Vad är leveranstiden för min beställning?
När du beställer från Bergfeldt Stockholm är leveranstiden något annorlunda än vad du kanske är van vid. Eftersom våra produkter skickas direkt från våra leverantörer kan vi spara mycket på lager- och transportkostnader. Detta gör det möjligt för oss att erbjuda våra produkter till mycket konkurrenskraftiga priser.
Den genomsnittliga leveranstiden är 5 till 12 arbetsdagar (mån-fre, exklusive helgdagar).
Vad ska jag göra om jag inte har fått min beställning ännu?
På grund av det stora intresset för våra produkter kan det hända att din produkt kommer lite senare än förväntat. Vi hoppas på din förståelse. Om den förväntade leveranstiden har passerat och du fortfarande inte har fått något, skicka ett mejl till info@bergfeldt-stockholm.se. Vi undersöker då vad som hänt med ditt paket.
Jag vill byta/returnera min beställning, hur gör jag det?
För att returnera en vara, kontakta vår kundservice på info@bergfeldt-stockholm.se. Inkludera ditt namn, beställningsnummer (t.ex. #0000) som du fick i bekräftelsemejlet och anledningen till retur. Vi ger dig då returadressen och bekräftar returen. Därefter kan du skicka produkten till oss med en valfri kurir.
Vad kostar det att returnera?
Tyvärr står du själv för returkostnaderna. Kostnaden beror på vilken kurir du väljer. Besök kurirens webbplats för mer information om priserna.
Vad är villkoren för att returnera min(a) produkt(er)?
Det finns alltid en returrätt på 14 dagar. Returperioden börjar dagen du mottagit varan. Det finns dock vissa villkor för returer. Du kan endast returnera varan om:
● Returperioden inte har passerat;
● Produkten är i originalförpackningen och alla etiketter fortfarande sitter kvar;
● Produkten inte har använts.
Vilka betalningsmetoder kan jag använda?
Vi accepterar betalningar via iDeal, Bancontact, kreditkort och Klarna. Om du inte är säker på om din betalningsmetod accepteras, följ stegen på betalningssidan för att se alla tillgängliga alternativ.
Alla transaktioner går via säkra och pålitliga betalningssystem och är därför 100% säkra.
Vad gör jag om jag inte har fått en bekräftelse på min beställning?
Det ska inte hända. Skicka ett mejl med ditt fullständiga namn och e-postadress till info@bergfeldt-stockholm.se så hjälper vi dig snabbt vidare.
Kan jag avbryta min beställning?
Vill du avbryta din beställning av någon anledning? Skicka ett mejl så snart som möjligt till info@bergfeldt-stockholm.se. Inkludera ditt namn, beställningsnummer (t.ex. #0000) som du fick i bekräftelsemejlet och gärna också anledningen till att du vill avbryta beställningen.